Kapat

pazartesi sendromundan kurtulma yöntemleri

Anasayfa Genel pazartesi sendromundan kurtulma yöntemleri
pazartesi sendromundan kurtul

Pazartesi sendromu hangi sektör olursa olsun çalışanların yaşadığı genelleşmiş bir durumdur. Sizler için pazartesi sendromu önleme yöntemleri ve uzmanların bu konuda ne düşündüğü hakkında bilgileri sunmaya çalıştık.

sendromun oluşmasının başlıca nedeni ne olduğuna bağlı olarak işinizin veya mesleğinizin veya şirketinizin niteliklerini değiştirmeyi düşünün. Bu gerçekçilikte, çim başka yerlerde kendi bahçenize karşılaştırıldığında daha yeşil değildir. Ancak, bu yansımaları kendiniz bulma yolculuğuna başlamak veya devam ettirmek için kullanın.

Kısacası, Pazartesi sabahı işinize geri dönmeniz biraz zaman alırsa, hafta sonları suçlamayın, tüm bu ilişkiyi artıran hafta olur. Enerji süzgeçten kaçınırken, normalde işinize ve şirketinize barış götürebilirsiniz. Ardından markanızı kullanırsınız enerji veren şeylerden daha fazlasını yapmak için “Neden ve nasıl marka ol” yazısını okuyun ve bu Pazartesi sabahı sendromlarından daha azına sahip olursunuz.

Pazartesi sendromu için uzmanlar ne diyor?

Asıl Sorunu belirleyin. “Yapacak ilk iş, kendinize ne olup bittiğini sormaktır” diyor Kjerulf. Pazartesi Blues’u en çok haftanız varsa, bu, güldüğünüz ya da birlikte yaşamanız gereken bir şey değildir. İş yerinde mutsuz olduğunuzun önemli bir işaretidir ve düzeltmeniz veya devam etmeniz ve başka bir iş bulmanız gerekir.

Bu da ilginizi çekebilir  CNC operatörü Kimdir, CNC operatörü Ne işler yapar?

Cuma veya cumartesi  günleri pazartesiye hazırlanın. Kahn, “Pazartesi günleri potansiyel olarak bir önceki haftadan yıpranmış işlerden daha fazla stresli olabilir ve çoğu için hemen geri atlamak zor olabilir” dedi. Friedman, Pazartesı sabahı endişe ile mücadeleye yardımcı olmak için, kendinizi Cuma öğleden sonraya mümkün olduğunca az korkunç görev olarak bıraktığınızdan emin olun. “Bir iş haftasının sonunda en azından halletmek istediğiniz şeylerle ilgilenerek, bir sonraki işin başlangıcını yapıyorsunuz demektir.”

Heyecanlandığınız şeylerin bir listesini yapın. Kjerulf, “Önümüzdeki haftaya sıklıkla bakıyor ve önümüzdeki zor görevler ve yapmamız gereken tüm zorlu şeyleri düşünüyoruz” diyor Kjerulf. “Bunu çevirin. Pazar akşamı, işte o hafta sabırsızlıkla beklediğiniz üç şeyin bir listesini yapın. Bu sizi daha olumlu bir hava haline getirebilir. Beklediğiniz üç şeyi düşünemiyor sanız, bunun bazı değişiklikler yapmanız gerektiğinin göstergesi olabilir “dedi.

Pazartesi gününe hazırlıklı olun. Friedman, mümkünse hafta sonu boyunca iş e-postalarını veya sesli postalarınızı kontrol etmeyi deneyin, özellikle de Pazartesi gününe kadar cevap vermeyecekseniz, diyor. “Neyin sizi beklediğini bilmek cazip olabilir, ancak iş ile kişisel zaman arasında açıkça tanımlanmış sınırlar çizmek şeyleri kontrol altında tutmaya yardımcı olabilir. Cuma günü ofisini terk ederken ofis sorunlarınızı orada bırakın ve tatilinizi keyifle geçirmeye odaklanın. Bazen Pazartesi günü çalışmaya geri dönmek özellikle sinir bozucu geliyor çünkü kapalı zamanınıza sıçramaya izin verdiniz ve bu nedenle hiç bir hafta sonu geçirmediğiniz gibi hissetmiyor bile. ”

Bu da ilginizi çekebilir  Kokoreç Dükkanı açmak isteyenlere fikirler

Pazartesi sendromunu yenmek kolay, yeter ki kurtulmasını bilin, işinizi sevin. Eğer işinizi severek yapıyorsanız Pazartesi sendromu sizin için hiç bir anlam ifade etmiyor olacak.

 

Bir önceki içeriğimiz olanBaba döner bayilik şartları başlıklı güncel makalemizde baba döner, baba döner bayiliği ve baba döner bayilik hakkında genel bilgiler verilmektedir.

0 0 0 0 0 0

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DMCA.com Protection Status