Kapat

Mutlu çalışanlar sizi de mutlu eder

Anasayfa Girişimcilik Mutlu çalışanlar sizi de mutlu eder

Mutlu çalışanlar daha verimlidir. mutluluk, çalışanlar da devamsızlık, tükenmişlik ve strese daha az yol açar. Çalışanlar mutlu olduğunda, kendileriyle daha az meşguldürler, çalışmalarına daha fazla odaklanırlar ve yeni zorluklardan kurtulmaya isteklidirler. Mutlu çalışanlar daha iyi liderlerdir. Daha esnek, daha az riskli olmaktadırlar ve başarısızlıklardan daha kolay geri dönebilirler.

Mutlu çalışanlar daha yaratıcıdır. Günlük görevler hakkında daha az endişeleniyorlar ve yeni olasılıklar hayal ediyorlar. Mutlu çalışanlar daha iyi takım oyuncularıdır. Başkalarına yardım etme ve iş yerinde karşılaştıkları büyük sorunlarla baş etme şansları daha yüksektir. İşletme sahipleri çalışanlarının mutluluğunu nasıl teşvik ediyor?  Çalışanları mutlu etmenin 7 sırrı

 

1. Çalışanların ne zaman ilerleme kaydettiğini bilin. İnsanların başardıkları veya aştıkları güçlüklerin kilometre taşlarını duraklatın ve vurgulayın. İnsanlara katkılarından “teşekkür ederim” diyerek ödüllendirildiğinden emin olun.

2. Çalışanlara ait gibi hissettirin. İş yerinde mutlu olmak için “bir arkadaşınız var” gibi hissetmek önemlidir. Özellikle şirket yoğun olduğunda bu zorlaşmaktadır. İnsanlar birbirlerini tanıyorlarmış gibi hissetmek zorunda kalıyor ve bu şekilde,  olumlu sonuçlar alınıyor.

Bu da ilginizi çekebilir  Spor Malzemeleri Satan Dükkan açmak

3. Çalışanların gerçekte kim olduklarına ilgi gösterin. Çalışan anketlerinde her zaman sorulan temel soruların birisi “Patronunuzun sizinle ilgilendiğini hissediyor musunuz ve size başarılı olmak için araçlar vermeye çalışıyor mu?” onlar ile ilgilenin onlarda sizin işiniz ile ilgilenecektir. onlarl ile ilgilenmeniz halinde Bu, işe çok daha fazla katılan çalışanlara yol açacaktır.

4. Eğlenceli hale getirin. İnsanların zaman zaman birbirleriyle şaka yapabilecekleri “hafif” hisseden organizasyonlar düzenleyin. Eğlenceli iş ortamı daha güçlü kültürlere sahiptir. Hatalar oluştuğunda, insanlar komik tarafı görebilir.  Çalışma ortamını eğlenceli bulan çalışanlar işine daha fazla adabte oluyor.

5. Çalışanlarınızın bazen tatile çıkmasına izin verin. Çoğu çalışan her zaman çalışıyor gibi hissediyor çünkü “cebinde bir açık   ” var, asla kapatamıyorlar Bu da çalışanların müthiş taciz edici ve stresli hissetmelerini sağlamaktadır Çalışanlar tatile çıktıklarında kafaları rahatlıyor, böylece ailelerine odaklanabilmek ve kendi kişisel önceliklerini belirlemek.

Bu da ilginizi çekebilir  Doğum Anı Tablosu Yapımı

6. Egzersizi ve uykuyu özendirin. iyi dinlenmiş bir vucut, biraz da egzersiz ile sağlıklı hissediyor. Doğal olarak çalışanların mutlu olmalarına olanak tanıyor. Çalışanlarınızı egzersiz yapmaya ve iyi dinlenmeye özendirin.

7. Her şeyi hesaplamayı bırakın. Bir işletme sahibi olarak, her iş yapılışında cetvel tutmayı bırakın. Her zaman, “Ben çalışan için maaş veriyorsam, bunu yapmalı” diye düşünmeyin. Doğru olanı yapın ve hesaplamayı bazen görmezden gelin.

Dünyaca ünlü iş veren Robert Bosh “Çok param olduğu için iyi maaş veriyor değilim; aksine iyi maaş verdiğim için çok para kazanıyorum.”  sözünü unutmayın

Bir önceki içeriğimiz olanBaba döner bayilik şartları başlıklı güncel makalemizde baba döner, baba döner bayiliği ve baba döner bayilik hakkında genel bilgiler verilmektedir.

0 0 0 0 0 0

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir