Kapat

Kaybetmeyecek iş teklifleri sunmak için taktikler

Anasayfa Genel Kaybetmeyecek iş teklifleri sunmak için taktikler
başarılı iş teklifi

iyi bir iş teklifi hazırlamak yaptığınız işi iyi anlatmak çok önemli, yaptığınız ürün veya hizmet harikalar yaratsa bile onu sunduğunuz teklif formu başarılı bir şekilde hazırlanmamış ise sırf bu nedenle kötü puan alıp işi alamaya bilirsiniz. Bu yazımızda Kaybetmeyecek iş teklifi için taktikler vermeye çalışacağız.

Ret edilmeyecek iş teklifi hazırlamak için taktikler

Bir iş planı bir iş teklifi ile aynı değildir. Her ikisi de satış için kullanılır, ancak farkları anlamak önemlidir. İşletmenizi yatırımcılara satmak için bir iş planı kullanılır. İşinizi, yönetim ekibinizi, pazarınızı ve ürününüzü veya hizmetinizi sunmayı nasıl planladığınızı anlatır. Öte yandan, bir müşteriye ürün veya hizmetler sunmak için bir iş teklifi kullanırsınız. Teklifler, belirli bir müşterinin özel bir ihtiyacını ele alır. Bir iş planında olduğu gibi, iyi bir öneri dikkatli bir şekilde dikkat gerektirir

İş teklifi üzerinde Çalışın!

Bir teklif yazmadan önce ödevinizi yapın.  Müşterinizin çözmeye çalıştığı sorun nedir? Teklifinizin zamanlaması formatın da özel ihtiyaçlar veya gereksinimleriniz var mı? Müşteriniz devlet kurumu ise, satıcı adayı olarak kabul edilmesi için takip etmeniz gereken belirli biçim ve zaman çizelgelerine sahip olduklarını göreceksiniz. Birçok şirket, serbest biçimli bir teklif sunmanıza izin verir, ancak belirli bir format istiyorlarsa, bunu takip edin. Örneğin, birlikte çalıştığım bir şirket, beş Web tasarım firmasından bir projeye teklif vermesini istedi. Teklifin, belirli bir taslağı gelişim ve teslimat süresi ile takip etmelerini istediler. Üç firma taslağı takip etmeyen ve zaman çizelgesine uymayan teklifleri sundu. Şirket bu önerileri attı. Bir teklif için şartları yerine getiremeyen bir firmanın spesifikasyonlara uyan nihai bir ürün üretmesi muhtemel olmadığını düşünüyorlardı.

Bu da ilginizi çekebilir  Akşamları Ek iş Yaparak Para Kazanmak

İş teklifinde şirketinizi ve Ne iş yaptığınızı açıklayın

Teklifin kendisi içerisinde, şirketinizi, yürütme özetine benzer şekilde tanıtmanız, kim olduğunuzu ve yaptıklarınızı özetlemeniz gerekir. Ancak, tüm faaliyetlerinizi ana hatlarıyla açıklamaktan ziyade, asıl amacınız güvenilirlik oluşturmaktır. Potansiyel müşterinize daha önce yaptıklarınızla ve bu müşterinin ihtiyaçlarını karşılama niye hazırlanıp hazırlanmadığı hakkında biraz bilgi verin.

iş teklifinizde Sorunları özetleyin, ürün veya hizmetinizin Çözümlerini yazın

Ayrıca çözülmekte olan problemi de özetleyin. Müşterinin kendi dilini ve terminolojisini kullanın ve müşterinin sorunu nasıl gördüğünü anladığınızdan emin olun. Ardından, ürününüzün veya hizmetinizin onu nasıl çözdüğünü tartışın.

Lojistikte de dikkat edin. Bir ürün gönderiyorsanız, müşteriye nasıl, nerede ve ne zaman yerine getirilmesini beklediğini bildirin. Bir hizmet sunduğunuz zaman çizelgesini ve hizmet dağıtımını nasıl yapacağınızın şartlarını öğrenin. Potansiyel müşterinin özel bir lojistik ihtiyacı varsa bunlara dikkat edin.

İyi bir öneri, müşterinizin nasıl düşündüğünü anladığını gösterir: sorunlarını, sahip oldukları özel ihtiyaçları ve bu gibi konularda nasıl düşündükleri. Teklifiniz, müşterinin problemle ilgili olarak ne düşündüğü ile örtüştükçe, müşterinin ürününüzün veya hizmetinizin ihtiyaçlarını karşıladığını görme kolaylaşır.

Bu da ilginizi çekebilir  10 Bin sermaye ile yapılacak işler

Bir önceki içeriğimiz olanİnternette Para Kazanmak İçin Kolay Yol web sitesi Yönetimi başlıklı güncel makalemizde internet sitesi para kazanma ve web sitesi yapma hakkında genel bilgiler verilmektedir.

0 0 0 0 0 0

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DMCA.com Protection Status