Kapat

iyi personelleri şirkette tutma yöntemleri

Anasayfa Girişimcilik iyi personelleri şirkette tutma yöntemleri
kaliteli personelleri çalıştırma

Yeni açılan şirketin ​​başarısı şansını ne artırır? Yeni açılmış olan şirketin başına  geleceğini tahmin edebilecek birçok iş ögesi vardır. Yenilikçi fikirler, olağanüstü yürütme planları, yetenekli ve tecrübeli ekipler arasındaki en iyi kombinasyon, gelecek vaat eden bir girişimin temellerini oluşturabilir. Harika bir başlangıç ​​ekibinin oluşturulması işinizi hızlandırabilir: yatırımcılar, yatırım kararlarını verirken ekiple ilgilenir; çalışanların özveri, yaratıcılık ve yetenekleri, iş akışını ve şirketin genel performansını geliştirir; Takımda üst düzey bir yetenek olduğunda rekabetin üstesinden gelme şansı önemli ölçüde artar.

Yeni açılmış olan şirkette  çalışmak büyük bir şirkette çalışmaktan çok farklıdır. Başlangıç ​​çalışanlarının yaratıcılığını ifade etme özgürlüğü ve yeteneği daha fazladır, ancak büyüyen bir şirketin parçası olmanın belirsizliği ve baskısı, performanslarını kolayca etkileyebilir. Girişimcilerin en değerli çalışanlarını korumaları önemlidir. bu yazıda şirketinizde en iyi yetenekleri korumanıza yardımcı olacak üç temel yaklaşım bulabilirsiniz.

şeffaflık

Şeffaflığa dayalı şirket kültürü ile yapılan girişimlerin, diğerlerinden daha başarılı olma olasılığı daha yüksektir. Bunun nedeni çok basittir: İnsanlar şirkette neler olup bittiğini anladığında, işletmenin temel engelleri, gelecekteki adımları ve hatta finansal durumu nelerdir, buna göre cevap verme olasılığı daha yüksektir. Çalışanlar, yaptıkları işin aslında şirkette bir fark yarattığını bildiklerinde işlerini yapmak ve daha iyi performans göstermek için daha fazla motive olurlar. Dürüstlük ve şeffaflık, çalışanların güvenini kazanmanıza ve elde tutmanıza yardımcı olur ve sadakatlerini kazanmanıza ve kazanmanıza yardımcı olur.

 İletişim

Ekip üyeleri ile etkin iletişim, verimlilik düzeyini artırır ve daha iyi sonuçlara yol açar. Bir lider olarak, çalışanlarınızın karşı karşıya olduğu ihtiyaçlar, endişeler, endişeler, düşünceler ve sorunlara göre dinlediğiniz, anladığınız ve yanıt verdiğinizde, iş sürecinin sorunsuz ilerlemesi olasıdır. Çalışanlarınızın motivasyonunu ve ilhamını en zor zamanlarda bile yüksek tutmak istiyorsanız, onlarla daha iyi iletişim kurmak için zaman ayırmaya hazır olmalısınız. Birçok başlangıç ​​çalışanı uzaktan çalıştıkça, iletişimi etkili tutmak zorlaşır. Ofis dışındayken çalışanlarınızla daha iyi iletişim kurmanıza yardımcı olmak için, burada tüm ekip üyeleriniz arasındaki işbirliğini daha kolay hale getirecek en iyi iletişim araçlarının bir listesini bulabilirsiniz.

Bu içeriği Mutlaka okumalısınız  10 yıl önce işe başlayan ev hanımı bugün ayda 65 bin kazanıyor

Büyüme Potansiyeli

Başlangıç ​​çalışanlarının kendilerinin bir girişimcinin niteliklerinin çoğuna sahip oldukları çok yaygındır. Bir başlangıçta çalışmak zorlu ve yorucu. Çalışanları motive etmek için, kurucular onlara ağlarını büyütme, öğrenme ve genişletme şansı sunmalıdır. Büyük liderlerin yaptığı gibi, çalışanlarınıza, ufuklarını genişletmelerine, yaratıcı dehalarını uyandıra bilmelerine ve değerli bağlantılar ya da bilgi edinmelerine yardımcı olabilecek farklı görevler üzerinde çalışma özgürlüğü vererek onlara meydan okumak önemlidir. Eğer başlangıç ​​çalışanlarınızı mutlu etmek istiyorsanız, onlara büyümek ve çalışanlar ve insanlar olarak daha iyi ve daha iyi olmak için bir alan verin.

 

YILDIZ VERMEYİ UNUTMAYIN
[Toplam:0    Ortalama:0/5]

Bir önceki içeriğimiz olanen iyi çalışan işi bırakırsa Ne yapılmalı başlıklı güncel makalemizde en iyi çalışanın işten çıkarsa hakkında genel bilgiler verilmektedir.

0 0 0 0 0 0

“iyi personelleri şirkette tutma yöntemleri” üzerine 1 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir