Kapat

İşiniz için Pazarlama stratejileri

Anasayfa Girişimcilik İşiniz için Pazarlama stratejileri
pazarlama taktikleri

İstenen kitlenizle çınlayan bir pazarlama kampanyası geliştirmek ve sürdürmek çok zaman ve çaba gerektirir. Bununla birlikte, bir stratejik düşünür olarak, bir pazarlama kampanyasının geliştirilmesi daha da fazla dikkate alır. Ne de olsa, ah önemli rekabet üstünlüğünü kazanmanın yollarını arıyoruz. Buna rağmen, hepimizin atasözünü vurduğumuz zamanlar vardır. Bu durumda kendinizi bulursanız, o zaman yaratıcı enerjinizi kıvılcımlayacak olan bir kaç  pazarlama stratejisini kontrol etmek isteyebilirsiniz.

Müttefiklerle ortak olun.

Pazarlama ortaklıklarının bir pazarlama kampanyası için  avantajları vardır. Yeni başlayanlar için, başkasıyla işbirliği yaptığınızda, daha iyi içerik sunma eğilimindesiniz. Bunun üzerine, pazarlama ortaklıkları oluşturmak, başarıları daha hızlı görmek ve markanızı yeni bir kitleye yaymak daha ucuzdur.

Örneğin, eBay tarafından edinilmeden önce, Half.com, hisse senedi, İnternet erişimi ve diğer hediyeler karşılığında adını Half.com olarak değiştirmesi için Oregon’un Halfway kentinde çalıştı. Taktik, ders kitabı kiralama şirketi için büyük ilgi gördü. Bir başka örnek, Converse Guitar Center ile “Kauçuk Parçalar” adlı müziği kaydetmek için bir araya geldiğinde gerçekleşti. Daha sonra içerik, müzisyenlere odaklanan bir dizi YouTube videosu oluşturmak için kullanıldı.

Bu içeriği Mutlaka okumalısınız  Baba döner bayilik şartları

Etkilenilen kişilerle işbirliği yapın.

Yeni bir kitle kazanmanın ve marka bilinirliğini artırmanın diğer bir yolu, endüstride ki en etkili kişilerle işbirliği yapmaktır. Ev geliştirme mağazası Lowe’nun en iyi tasarımcıları ve anne blog sahiplerinin Instagram hesabını bir kerede birkaç gün geçmesine izin verildi. ” Bu etkilenenlerin ilham verici içeriği paylaşmasına izin vererek, Lowe, yeni bir izleyici kitlesine girmeyi başardı.

Yeni kanallar ve platformlarla denemeler yapın.

Markanızı tanıtmak için yeni kanallar ve platformlar denemekten çekinmeyin. İçerik İçerik Yöneticisi dergisinin editörü ve SoloPortfolio’nun sahibi olan Clare McDermott’un İçerik Pazarlama Enstitüsüne dikkat çektiği Four Seasons, Pinterest’te Pin.Pack.Go programını tanıttı. Bu, müşterilerin bir Pinterest kurulu vasıtasıyla bir müşteri seyahat güzergahını birlikte eşleştirmesine olanak tanıyan sektörel bir kampanyaydı.

Çalışanlarınıza dahil olun.

Çalışanlarınızın en büyük şampiyon ve marka savunucusu olmasına izin verin. Caterpillar’ın Itcampaign için Oluşturulan ile aynı şey oldu. Videolar, videoların arkadaşlarıyla ve ailenle paylaşılmasına neden olan markanın bağlılığına neden oldu.

Bu içeriği Mutlaka okumalısınız  Lider girişimciler ileri görüşlü olur

Mevcut müşterileri unutmayın.

İşletmenizin büyümesini istiyorsanız yeni müşteriler edinmenin önemli olduğunu biliyorum. Ancak sahip olduğunuz müşterileri unutmayın. Belle Beth Cooper’ın Tampon Bloğu ile ilgili notlarında olduğu gibi “ters çevirmeli huni” yaklaşımını kullanabilirsiniz. Bu, müşterilerin kendilerini özel bir kulübün parçası gibi hissetmelerini, onlara ekstra şeyler vermelerini ve onları VIP gibi hissetmelerini sağlamayı içerebilir.

Müşterileri hedeflemek için büyük verileri kullanın.

Büyük veriler artık perakendecinin belirli müşterileri durdurmasına yardımcı oluyor. Red Roof Inn, zorlu seyahat edenlere mesaj göndermek için iptal edilen uçuş bilgilerini kullanır. Bir pizza zinciri, kötü hava koşulları veya elektrik kesintileri yaşayan müşterilere kupon göndermek için verileri kullanır. Kısacası, büyük veriler, satın alma eğilimlerini tahmin etmek için kullanılabilir. Bu bilgilerle, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi aramadan önce tüketicilerle iletişime geçebilirsiniz.

Son düşünceler

Pazarlama çabalarıyla duvara çarpmak işinizi durdurabilir ve hayal kırıklığı düzeylerini artırabilir. Yaptığınız her şeyde stratejik düşünmeyi ve işinizle stratejik bir kültür inşa etmeniz gerekir. Hayatınızı pazarlamaya çekmek için hangi taktikleri kullanıyorsunuz? Yorum yapınız.

Bu içeriği Mutlaka okumalısınız  Ankara'da yatırım yapmak için nedenler
YILDIZ VERMEYİ UNUTMAYIN
[Toplam:0    Ortalama:0/5]

Bir önceki içeriğimiz olancentury 21 Bayilik almak isteyenler başlıklı güncel makalemizde Century 21 Bayilik şartları hakkında genel bilgiler verilmektedir.

0 0 0 0 0 0

“İşiniz için Pazarlama stratejileri” üzerine 1 yorum

  1. Rafet Güven says:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir